UUUUUUUU!

Jag e super trött nu...

Det verkar har gått bra för lilleman hos "fammo"... Lillen har oxå fått sår i ljumskarna... Han äter ju antibiotika nu å vi har snabbat oss att byta på stört efter han bajsat.. Men det har ändå lyckats fräta sönder huden i ljumskarna å rövsköööra.... Gör så ont i mig... Han har ju problem i vanliga fall i ljumskarna... pga. att han inte särar på benen... Så det blir ju svamp... Men så här illa som det är nu har det aldrig varit.... Någon som har super tips för detta!

Idag hann jag ialllafall med 20års kalas... måla taket fixa mamma.... måla alla lister  å grundmålat alla väggar... (Fy fan vad reperations tapeten suger färg)... Haft Linda på genomrusning i huset å även Ann.... A kunde inte hämta mig på stört när jag ville hem... S hade inte somnat...Å nu ska ni inte tro att han åker hemifrån när S sover utan storebror e ju hemma.... Så istället för att sitta i köket i vårt hus i en plats solstol å slumra.... Så släckte jag ner å låste om mig å tog mig en promenad te Helen... Fy va gött det var at promenera i snön å ENSAM!

Imorgon blir det målning av lister å 2 målningar av svart, grönt, lila!

Nu ska jag sätta mig i soffan å gotta mig med
Natti  å kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jolie

eftersom det sitter i ljumskarna kan jag rekomendera sånnadär gröna kompresser...(sorbact tror jag dom heter, är ganska dyra men det enda som hjälper mot svamp) Du viker o "lägger" i vecket o sen på med blöjan som vanligt. tvätta med två o vatten o torka torrt. Mot själva såren kan ju inotiol hjälpa men då måste du tvätta bort det med barnolja. Hoppas det funkar för lille man, måste göra hemskt ont.

2009-01-25 @ 19:54:33
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0