Super nöjd!

Hinner inte skriva så mycke...Lilleman ska ha medicin. medicin. medicin & sen lelle å sova!

Torsdag va vi på kladdis.... Jätte mycket barn å kuligt! Hannes å Freja hade börjar gå... Dom skulle vara födda nästan samtidigt som Lilleman... Så nu ser man ju verkligen hur sjuk han e....Å ovanlig! Eller vad jag ska säga.,.... Man ser hur mycket fel det är på honom! Sen följde Freja å hennes mamma med te huset... Där tog vi kaffe å sen under dagen hann jag måla gadroberna i lillens rum 1gång å köket en extra gång...

Idag!!!!!!!!!! Jag gick upp vid 9 å min andra 2 älsklingar sov så gott... Hade kommit överens med A att han skulle ta S så skulle mamma hämta mig å han komma te huset me S när han skulle sova igen... Så det gjorde vi... Å sen körde jag A te Ljusnäs igen... Hämtade posten å vi fick idag 4 brev från Landstinget med 12olika möten med Hab. dr.. m..m.m. Vi får annars minst 2brev i veckan...
 Åt färdig grillad kyckling å potatis sallad idag... Jippie =(
Idag har vi målat om i hallen... ÅÅÅÅ dö inte nu.... Jag har skvättar av färg från mitt hus i Ambjörby å Ljusnäs... Så jag satt mig på golvet med en visp i högsta hugg.... Å blandade färg.... 9 olika hinkar med färg blandade jag i å alla i olika kulörer! Men skit fin färg fick jag till.... Så nu e hallen. ja vad ska jag kalla min egen fäg för nåt.... Amljustöllet? Nej färgen går åt nougat/ grå/lila/beigh.... Låter det fin???!!! Ni får komma å kolla istället!


Men natti på er läsare!  Å stora Kramen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hihihi, du e påhittig i alla fall! ;) Den färgen skulle vara spännande att se! =)

2009-01-30 @ 22:07:21
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, så gjorde vi i stugan i Branäs också, blev en jättefin beige färg!:) Ska bli så spännande att komma och kolla på huset!

KRAM från oss

2009-01-30 @ 22:15:11
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Monica

Nu hittade jag hit!

Åkte två varv i Stöllet igår men vågade inte in (såg du var där).

Närå, skulle till hockeyplanen och det var ingen där än så vi tog några raggarvarv. Nästa gång kanske jag kommer in och kikar.

2009-01-30 @ 22:30:45
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Johanna & Samuel!

Vem är du Monica? Känner 2st..........

2009-01-31 @ 22:20:52
Postat av: Monica

Kanske ska låta dig gissa...?

Kolla min blogg lite så listar du ut det...ex. från november...

2009-01-31 @ 23:16:40
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0