Samuels rum!

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

Nu kom jag hem efter 12h i huset... Samuel har varit hos farmor igen... Å mamma å jag har tapetserat... Det var jätte länge sen jag tapetserade... Så jag har glömt massa! Men det blev färdigt! Men vart inte nöjd me fondväggen... Den e konstig... Båderna syns jätte tydligt... HMMMMM! Hoppas det ändrar sig i morgon!

Lovar att jag ska försöka ta kort imorgon!

Lite kul var det idag... Tjocka Pia kom in... (Hon ska ha bebis om 10dagar) Å blev jätte frälst i färgen i hallen.... Berättade då hur jag hade gjort!

Åt hos svärmor idag: hemma gjord ärtsoppa å fläskpannkaka! -GOTT

Andreas har varit min bodygard idag... Vi blev hotade stryk.... Men berättar inte här vad det handlade om! Men lite kuslig blev det!

Nu ska jag gå te soffan å krama älsklingen... Har knappt sett honom på 1vecka!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jolie

2009-02-01 @ 13:40:45
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/
Postat av: Jolie

oj det blev nått fel. Hotad? det lät väl inge vidare?

Ska Pia he en liten? Spännande. O som du kanske förstår är jag ju här och läser ;-) Ha det gott, johanna!

2009-02-01 @ 13:41:58
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0