Hemma igen!

Stressigt som vanligt i Karlstad... Vi kom ner igår kväll vid 21... Hann ju då tyvärr inte med kvällsmaten på p.hotellet, men dom var snälla å fixade lite smörgåsar te oss..
Samuel fick äta kvällsgröten helt näck på golvet å sen duscha av sig med pappa... Å de e alltid lika kul!
Sen fick mamma en paus rån mammajobbet å blev sittandes i foajen å snacka me en annan hotellgäst.
Drog upp Lilleman kl.7 för han måste vara vaken 2,5h innan EEG. Han somnade som en stock under EEG.. Så det gick lika bra som vanligt. Men denna gång somnade inte jag. Sen efter ca.30min  måste Lilleman vakna för dom vill ha EEG:t under vaken ti oxå... Å som vanligt e det lika jobbigt för honom... Han hinner verkligen somna djupt under den halv timmen.
Sen iväg å packa det sista på hotellet... Å springa bort te Habiliteringen... För läkarundersökning... Träffade en familj från Hagfors i väntrummet... Å vi ska få hamna  i samma grupp på hab. i Torsby  Dom hade en dotter på ca.19månader.
Fick verkligen prata ut med dr. idag... Många lättnade frågor som jagfick svar på om Samuels kommande vardag.. Behövs ju snart HJÄLP! Jag tror jag snart rasar in  i väggen.... Sen frågade hon hur myket jag e te BVC. Å det e ju aldrig... Jag bad ändå sköterskan där att få komma varannan vecka...men det tyckte inte hon... Så nu har jag nog inte varit där sen i höstas... Jag har avbokat ett läkarbesök... För att jag redan hade 3sjukhus/hab. besök den veckan... Å orkade inte me ett te... Hon tror verkligen att jag ska få förtroende för dom i Likenäs... För de sa hon till mig att jag måste få direkt... Då hade jag let på Karlstad sjuhus i 3,5månad.... UUUUUUUUUU för vissa!
Sen åkte jag å S te en av personalen från 10:an som hade köpt födelsedaspresent te S... Under tiden vi tjatade graviditet å bebisar ( Hon ska ha bebbe i augusti) så hann pappa fixa lite på stan... HAHAHAHAHA Samuel har använd troskydd... S gjorde en fart rann i blöjan å A hade tagit sista blöjan utan at meddela detta... Å om tur var det ju bara en fuktad fis som kom... SÅ jag tvättade rent honom (Han hade haft blöjan i 30minuter) La i ett trosskydd där bak i blöjan å på med blöjan igen... Ringde A å sa att han måste köpa blöjor innan han kommer... Sen tog det väl 15minter så var det me än en fis som kom... Så då fick S ligga naken på golvet på handukar å filt över sig å somnade en stund... Sen kom pappa med mera blöjor... Sen sprang jag in på stubutiken å köpte mer rollar å penslar... Å sen te Bergvik för mat å lite handling på Maxi... Sen så satt A å S i bilen å myste å jag sprang igenom IKEA på 30minter... Mer flyttlådor, panelstänger, burkar, korgar, toaborste å 2st 9:- badrumsmatta... Sen åkte vi hen... Hemma vid 21...



Nu klagar Lillen att han vill ha nattningen av mamma så jag får väl ge mig...
Imorgon blir det målning igenna!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0