Våren å påsken e här!

Hej på er igen!

Det var väldigt länge sen.....

Vad har hänt?????

Våren har kommit, vi flyttat in i huset, legat på CSK sjukhuset i Karlstad en vecka för lilllen behövde syrgas, har fått en ny svägerska =) HAHA de du -----! Börjat städa å riva runt utanför väggarna.... planerna e stora å många. hmmmmmm.

Nu har äntligen lilleman börjat äta ordentligt.... Han ser ut som en fågelunge nu gapar mest hela tia... vikten hat börjat gå upppåt oxå... han har ju allt som allt gått ner 1,5kg i vinter men det delat på 2 sjukdoms tillfällen... Men han har dragit iväg i längden de sista 2 månaderna... från 68-75cm.....

Han har varit påsk kärring oxå.. Fin så...Men han tyckte de inte va så kuligt!
Igår hade pappa en pappa dag å det inträffat väldigt sällan... Vi åt en mysig frukost, påskadee i Stöllet, åkte te mamma å åt påskmidda å sen ner te familjen Nilsson å påska...


Jag har varit på Emmas bmobo oxå å påskpyntat me några roliga tjejer/kärringar.... Blev nöjd me de jag gjorde å det blir jag typ aldrig....

Den gången lillen blev sjuk var vi (jag å pappa) på våran första barnlediga natt på en Ålandkryssning så mormor fick åka ambulans...

Komma skall: Karlstad på onsdag: läkarbesök + träff me ortoped. Å trädgården ska putsas lite.... Å mycke mycke mer!

Nu ska jag ner å hänga upp tvätt men kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... hej kul att du bloggar igen...=)Får pratas vid någon dag tror jag...

2009-04-13 @ 14:25:27
URL: http://gersgaarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0